Συχνές Ερωτήσεις
1. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω για την αγορά ενός προϊόντος.
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι απλή.
- Πηγαίνετε στο προϊόν που επιθυμείτε
- Βάζετε ποσότητα
- Πατάτε Προσθήκη στο καλάθι
- Πατάτε Ολοκλήρωση αγορών
- Επιλέγετε αν θέλετε να κάνετε την αγορά ως επισκέπτης ή θέλετε να κάνετε εγγραφή
- Επιλέγετε το παραστατικό που θέλετε (απόδειξη – τιμολόγιο)
- Επιλέγετε μέθοδο αποστολής
- Τον τρόπο πληρωμής και η παραγγελία σας έχει ολοκληρωθεί
- Θα λάβετε e-mail επιβεβαίωσης με τον κωδικό παραγγελιάς σας
2. Μπορώ να παραγγείλω τηλεφωνικά;
Φυσικά! Επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο τηλέφωνο 2810 370 078 και ενημερώστε μας για το προϊόν που σας ενδιαφέρει. Η εξυπηρέτηση πελατών είναι διαθέσιμη, Δευτέρα έως Παρασκευή. 9:00-15:00.
3. Πώς μπορώ να πληρώσω για την παραγγελία μου;
Μπορείτε να πληρώσετε:
- Mέσω πιστωτικής κάρτας Visa, Mastercard, Diners, American Express
- Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της «NSKEY IKE» στην Τράπεζα Alpha Bank με Νο GR 2001407750775002002012521
- Με αντικαταβολή
4. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων;
Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων είναι 2-4 ημέρες
5. Είναι ασφαλές να χρησιμοποιώ την πιστωτική μου κάρτα online στο nuki.gr;
Η αγορά προϊόντων από το www.nuki.gr είναι απόλυτα ασφαλής γιατί τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας του χρήστη δεν αποθηκεύονται σε αποθηκευτικά μέσα της εταιρείας κατά τη διάρκεια της συναλλαγής, αλλά καταχωρούνται απευθείας σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης Τράπεζας Alpha Bank.
6. Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης;
Κανένα πρόβλημα. Σε περίπτωση που έχετε κάνει εγγραφή παλαιότερα και ξεχάσατε τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο "Ξεχάσατε τον κωδικό σας; " Και στη συνέχεια θα σας αποσταλούν οδηγίες στο e-mail σας, για τη δημιουργία νέου κωδικού.
7. Υπάρχουν χρεώσεις μεταφορικών;
Το κόστος μεταφορικών ανεξαρτήτως όγκου ή /και βάρους είναι 4€, σε περίπτωση που η παραγγελία σας υπερβαίνει τα 50€, η αποστολή είναι δωρεάν. Η αντικαταβολή είναι δωρεάν.
8. Μπορώ να κάνω επιστροφή προϊόντων;
Ναι. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δε μείνετε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα, μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή όλα τα προϊόντα εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής και να ζητήσετε κάποιο άλλο ή επιστροφή των χρημάτων σας. Προϋπόθεση να μας ενημερώσετε μέσω email και να συμπληρώσετε τη φόρμα «Επιστροφής Προϊόντων» Η επιστροφή μπορεί να γίνει μετά τη λήψη της απάντησης μας στο αίτημα σας.
Τα προϊόντα, που επιστρέφονται πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά και στη συσκευασία που παραδόθηκαν, η οποία πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, καθώς αποτελεί μέρος του προϊόντος.
9. Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
- Μπορείτε να μας αποστείλετε e-mail στο info@nskey.gr
Για την επίλυση του προβλήματος
10. Πως μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;
- Μπορείτε να παρακολουθήστε την πορεία της παραγγελίας σας, μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, τα οποία θα λαμβάνετε κάθε φορά που η παραγγελία του αλλάζει στάδιο.
- Επίσης, μπορείτε να ενημερώνεστε για το στάδιο της παραγγελίας σας, μέσω του πεδίου «Ο Λογαριασμός μου», δίδοντας τους κωδικούς του (username και password).